59. seminář UGD v Praze: Jak začít s UX? Od konce!

Publikoval dne

Chcete-li začít na vašem projektu či ve firmě, kde pracujete, s UX, je důležité, abyste získali podporu lidí, kteří o směrování produktu rozhodují. Ukážeme vám, že začít od konce – uživatelským testováním –, může být nejrychlejší a nejpřesvědčivější cestou k tomuto cíli.

58. seminář UGD v Brně: Jak prokreslit život?

Publikoval dne

Seminář bude o tom, jaké to je živit se v Čechách ilustrací, jak vznikaly nejznámější realizace a co všechno je součástí tvůrčího procesu. Dále také o tom, jak připravit kvalitní portfolio a jak udržet pozornost diváků a klientů.

53. seminář UGD: Samorost 3

Publikoval dne

Animátor Václav Blín a grafik Adolf Lachman se pokusí přiblížit, co stálo za vznikem grafiky a animací pro hru Samorost 3. Tato hra je nejnovějším projektem studia Amanita Design, které je autorem her jako Machinarium, nebo Botanicula. Samorost 3 je svým rozsahem i náročností vývoje zatím největším projektem studia v jeho historii.

51. seminář UGD v BRNĚ: I trust you!

Publikoval dne

Seminář povede Věra Marešová formou diskuze a úvah nad směřováním a roli grafického designu v současnosti. Stěžejním tématem bude důvěra klienta v grafického designéra – důvěra, kterou je potřeba vytvořit, naučit se stanovit hranice a včas říct „ne“, které bude ku prospěchu obou stran.



Zobrazit KLASICKOU verzi