53. seminář UGD: Samorost 3

Publikoval dne

Animátor Václav Blín a grafik Adolf Lachman se pokusí přiblížit, co stálo za vznikem grafiky a animací pro hru Samorost 3. Tato hra je nejnovějším projektem studia Amanita Design, které je autorem her jako Machinarium, nebo Botanicula. Samorost 3 je svým rozsahem i náročností vývoje zatím největším projektem studia v jeho historii.

51. seminář UGD v BRNĚ: I trust you!

Publikoval dne

Seminář povede Věra Marešová formou diskuze a úvah nad směřováním a roli grafického designu v současnosti. Stěžejním tématem bude důvěra klienta v grafického designéra – důvěra, kterou je potřeba vytvořit, naučit se stanovit hranice a včas říct „ne“, které bude ku prospěchu obou stran.

50. seminář UGD: Jak navrhnout nákupní košík na steroidech

Publikoval dne

Lednový seminář navazuje na úspěšný seminář Ondřeje llinčeva, který se konal přesně před rokem. Ondřej se zaměří na optimální proces nákupu na webu. Popíše, jak pořádně navrhnout celý proces od přidání do košíku po poděkování tak, aby byl uživatelsky příjemný a zároveň vydělával.



Zobrazit KLASICKOU verzi