46. seminář je zaměřen na správu zakázek v grafických studiích. Kromě krátké prezentace pěti různých softwarových nástrojů bude mít akce charakter moderované diskuse. Jaký systém správy zakázek používáte vy?
Na semináři vystoupí zástupci těchto převážně českých produktů, každý z nich bude mít přesně 12 minut na představení svého řešení pro správu zakázek.
— easyJob
— Navigo3
— Synopsis
— TaskPark
Poté bude následovat moderovaná diskuse, ve které vyzveme účastníky, aby se podělili se svými zkušenostmi a případně doporučili jiná řešení pro správu zakázek. Smyslem akce je vyměnit si zkušenosti, aby práce v grafickém studiu probíhala bezproblémově od přijetí nové zakázky, její management, fakturaci a archivaci.
Seminář je určen grafickým studiům i jednotlivcům, kteří mají chaos v zakázkách nebo by chtěli vylepšit stávající systém či přejít na online správu zakázek.
Diskuse bude vedena srozumitelně, seminář je proto vhodný i pro začátečníky a studenty.
Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, 1. patro, Praha 5 — Smíchov. Vstupné je 200 Kč, studenti 100 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma.
Tento seminář bude audiovizuálně zaznamenáván a záznam bude poskytnut široké veřejnosti prostřednictvím internetu. Všichni účastníci jsou si vědomi toho, že jejich tvář i hlas se mohou objevit na záznamu a svou účastí dávají souhlas se zveřejněním. Dosavadní záznamy najdete na YouTube.
Seminář pořádají Unie grafického designu a Impact Hub Praha nebo Brno.
http://unie-grafickeho-designu.cz/seminare
http://www.hubpraha.cz
http://www.hubbrno.cz