Animátor Václav Blín a grafik Adolf Lachman se pokusí přiblížit, co stálo za vznikem grafiky a animací pro hru Samorost 3. Tato hra je nejnovějším projektem studia Amanita Design, které je autorem her jako Machinarium, nebo Botanicula. Samorost 3 je svým rozsahem i náročností vývoje zatím největším projektem studia v jeho historii.
Stejně jako v ostatních projektech hledá Amanita Design v Samorostu 3 specifický výtvarný jazyk. Adolf a Václav vám ukáží, jakým způsobem vznikala originální grafika hry a cesty, jakými se k ní dopracovali.
Adolf Lachman vystudoval ateliér klasických malířských technik prof. Zd. Berana na AVU v Praze. Věnuje se grafice počítačových her, kresleným ilustracím upravených v počítači a tvorbě trojrozměrných objektů. Od roku 2008 je členem Amanita Design a podílel se na vývoji hry Machinarium a Samorost 3. Žije v Pardubicích.
Václav Blín je výtvarník a animátor v jedné osobě – studoval v ateliéru filmové a televizní grafiky Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze a od roku 2005 spolupracuje s Jakubem Dvorským jako stálý člen studia Amanita Design. Pracoval na hrách Samorost 2, Samorost 3, Machinarium, Osada a Questionaut.
Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno. Vstupné je 100 Kč, studenti 50 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma.
Tento seminář bude audiovizuálně zaznamenáván a záznam bude poskytnut široké veřejnosti prostřednictvím internetu. Všichni účastníci jsou si vědomi toho, že jejich tvář i hlas se mohou objevit na záznamu a svou účastí dávají souhlas se zveřejněním. Dosavadní záznamy najdete na YouTube.
Seminář pořádají Unie grafického designu a Impact Hub Praha nebo Brno.
http://unie-grafickeho-designu.cz/seminare
http://www.hubpraha.cz
http://www.hubbrno.cz