Pozvánka na 53. seminář:

AMANITA DESIGN
53. SEMINÁŘ UGD: SAMOROST 3
IMPACT HUB BRNO 1. 6. 2016, 19:00

Animátor Václav Blín a grafik Adolf Lachman se pokusí přiblížit, co stálo za vznikem grafiky a animací pro hru Samorost 3. Tato hra je nejnovějším projektem studia Amanita Design, které je autorem her jako Machinarium, nebo Botanicula. Samorost 3 je svým rozsahem i náročností vývoje zatím největším projektem studia v jeho historii.

Stejně jako v ostatních projektech hledá Amanita DesignSamorostu 3 specifický výtvarný jazyk. Adolf a Václav vám ukáží, jakým způsobem vznikala originální grafika hry a cesty, jakými se k ní dopracovali.

Adolf Lachman vystudoval ateliér klasických malířských technik prof. Zd. Berana na AVU v Praze. Věnuje se grafice počítačových her, kresleným ilustracím upravených v počítači a tvorbě trojrozměrných objektů. Od roku 2008 je členem Amanita Design a podílel se na vývoji hry MachinariumSamorost 3. Žije v Pardubicích.

Václav Blín je výtvarník a animátor v jedné osobě – studoval v ateliéru filmové a televizní grafiky Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze a od roku 2005 spolupracuje s Jakubem Dvorským jako stálý člen studia Amanita Design. Pracoval na hrách Samorost 2, Samorost 3, Machinarium, OsadaQuestionaut.

Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno. Vstupné je 100 Kč, studenti 50 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma.

Tento seminář bude audiovizuálně zaznamenáván a záznam bude poskytnut široké veřejnosti prostřednictvím internetu. Všichni účastníci jsou si vědomi toho, že jejich tvář i hlas se mohou objevit na záznamu a svou účastí dávají souhlas se zveřejněním. Dosavadní záznamy najdete na YouTube.

Seminář pořádají Unie grafického designu a Impact Hub Praha nebo Brno.
http://unie-grafickeho-designu.cz/seminare
http://www.hubpraha.cz
http://www.hubbrno.cz

Líbí se Vám tento článek? Doporučte jej ostatním.

Video ze semináře

Mapa

Mapa


Zobrazit KLASICKOU verzi