Seminář je zaměřený na novou destinační značku České republiky, která vznikla v roce 2012 ve studiu Marvil pro CzechTourism, jehož cílem je propagace Česka jako atraktivní turistické destinace.
Marek Mráz z agentury CzechTourism popíše proces, jak byla soutěž vyhlášena, proč bylo zrušeno první kolo a jaká byla zvolena strategie pro úspěšný výběr nové značky.
Pavel Zelenka ze studia Marvil představí společně se svými kolegy hlavní principy návrhu a odpoví na vaše otázky ohledně značky, která vyvolala bouřlivé diskuse nejen mezi designéry.
Na závěr semináře nabídne Jan Macuch ukázku elektronické verze sofistikovaného design manuálu, který je pro fungování identity klíčový. Akce se zúčastní i další lidé, kteří se na přípravě zakázky podíleli a kteří vám rádi odpoví na vaše otázky.
Seminář je určen jak grafickým designérům, kteří se podílejí na vytváření corporate identity, tak zadavatelům, kteří o změně vizuálního stylu teprve uvažují.
Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, 1. patro, Praha 5 — Smíchov. Vstupné je 200 Kč, studenti 100 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma.
Tento seminář bude audiovizuálně zaznamenáván a záznam bude poskytnut široké veřejnosti prostřednictvím internetu. Všichni účastníci jsou si vědomi toho, že jejich tvář i hlas se mohou objevit na záznamu a svou účastí dávají souhlas se zveřejněním. Dosavadní záznamy najdete na YouTube.
Seminář pořádají Unie grafického designu a Impact Hub Praha nebo Brno.
http://unie-grafickeho-designu.cz/seminare
http://www.hubpraha.cz
http://www.hubbrno.cz