Publikoval Jan Tippman dne 2. 3. 2017, 16:31 v kategorii Aktuality
UGD v roce 2017 plánuje věnovat větší pozornost přípravám, obsahu a celkové kvalitě pořádaných seminářů. S tím souvisí zvýšení nákladů, které se UGD rozhodla pokrýt nabídkou sponzorství.
Nové semináře tak mohou mít svého „sponzora natáčení“, který uhradí náklady na zajištění videozáznamu a následnou postporodukci záznamu semináře.
UGD sponzorovi na oplátku nabídne možnost umístit logo na začátku a na konci záznamu semináře. Logo bude doprovázeno textem „Sponzor natáčení tohoto semináře“. Dále má sponzor možnost umístit po dobu semináře svůj roll-up do přednáškového sálu, nebo třeba účastníkům rozdat letáčky apod.
Historicky prvním sponzorem natáčení 56. semináře UGD se stala platforma pro digitální obsah BrandCloud.pro. Děkujeme!
Nabídky na sponzoring natáčení zasílejte na info@unie-grafickeho-designu.cz.