Publikoval Ondřej Kafka dne 19. 3. 2008, 14:03 v kategorii Aktuality
Koncem minulého týdne proběhlo vyhlášení výsledků soutěže Louskáček o nejlepší českou reklamu roku 2007. Do soutěže se přihlásilo 640 prací.
Výsledky naleznete zde:
www.designportal.cz/souteze-tendry/louskacek-2007-vysledky.html
Kromě desetičlenné kmenové poroty hodnotily i tři poroty specializované. Novinkou letošního ročníku byla speciální porota hodnotící design, kterou zvolila Unie grafického designu. Soutěž Louskáček pořádá sdružení Art Directors Club České republiky.
1. Robert Štencl, 31. 3. 2008, 01:15
Byl jsem členem poroty posuzující grafický design. Jednalo se o celkem 3 kategorie, z toho jedna (direct mail) nespadala pod naši grafickou kompetenci a byli jsme z toho upřímně bezradní. Například jsme náležitě nedocenili „akci“ pro klienta Pizza Coloseum, kde jsme neřešili nápad a případný dopad, ale hnusné logo…
Celkově byla úroveň v mnou posuzovaných kategoriích příšerná, ocitlo se tam navíc i několik věcí, které evidentně nebyly nasazeny v médiích, ale pouze např. ve vnitrofiremní komunikaci. A do kategorie „Obalový design“ byly přihlášeny jen 3 práce…
Co z toho plyne? Přihlašte své práce, o kterých jste přesědčeni, že se opravdu povedly (pokud máte soudnost :-) a téměř jistě to bude alespoň na Short List.