Publikoval Jan Tippman dne 7. 9. 2018, 8:06 v kategorii Aktuality
Kreativní agentura Little Greta zíkala za design pro Jarošovský pivovar obdržela ocenění Red Dot Award. V soutěži jsou každý rok posuzovány práce tisíců...
Kreativní agentura Little Greta zíkala za design pro Jarošovský pivovar obdržela ocenění Red Dot Award.
V soutěži jsou každý rok posuzovány práce tisíců designérů a studií ze šedesáti zemí. Vítězný vizuál pro Jarošovský pivovar, který obnovil svou výrobu v roce 2015, čerpá z tradičních slováckých motivů – kohouta, jeřábu nebo srdce. Ty polští designéři Little Grety Pawel Ratajczyk a Mateusz Slowakiewicz doplnili o typické pivní symboly – chmel a ječmen.
Kromě Jarošovského pivovaru Little Greta pracovala nebo pracuje pro Znojemský městský pivovar, Rodinný pivovar Morous, Budvar UK nebo Pivovar PRIMÁTOR.